Meteo Galicia - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu Meteo Galicia - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu

Meteo Galicia

Door: pelgrimgeertrui

Blijf op de hoogte en volg Geertrui

02 Mei 2012 | Spanje, Ourense

Een pelgrim leert veel onderweg. Deze middag was ik bij de Toeristische Dienst - altijd interessant voor informatie van welke aard ook.
Galicia onderneemt veel voor de pelgrims zoals investeringen in goede herbergen. Nu hebben ze ook een website voor het weerbericht op alle camino's in Galicië. Heel interessant. Je kan kiezen welke camino en supersnel weet je het weer tijdens je tocht. Kijk zelf maar naar de website wwww.meteogalicia.es
En het goede nieuws is dat er zon komt ! Joepie.

Voor wie het nog niet weet, ik volg nu de Camino Sanabres of Camino Sudest. Na Santiago wandel ik door naar Murcia (de kust).

Hasta luego !

• 02 Mei 2012 - 20:51

Peregrinofrans:

¡Hola Peregrina Geertrui,

Helaas is je pad door de weersomstandigheden behoorlijk spartaans!
    Na SdC loop je door naar Muxia. Murcia ligt in het zuidoosten van Spanje, en da's nog een heel stuk...:-)
    Je zou daarna, na Muxia nog even kunnen doorlopen naar Cabo Finisterre.
    Menige pelgrim verbrandt op deze rotspunt - als einde van zijn of haar lange tocht - al zijn kleren/schoenen. Mocht je dat uitvoeren, zou je me stp willen informeren hoe laat jij dat precies gaat doen. Dan kan ik hier in Eindhoven alle ramen sluiten:-)!

Buen Camino,

liefs,
    Katherine

• 03 Mei 2012 - 11:15

El Païs:

Uno de cada cinco entrevistados cree que la situación económica mejorará en el próximo semestre.

La confianza del consumidor se hundió 13.4 puntos en abril frente al mes anterior, hasta los 50,3 puntos. La caída, una de las más pronunciadas desde el comienzo de la serie en 2004, sitúa el indicador en niveles de 2009

• 06 Mei 2012 - 00:56

Johan:

Hoi, Geertrui, keek net nog eens naar de fotos van je trip, best mooie dorpen en lanschappen, daar kunnen we allen heel sterk bij wegdromen. Nog een leuke wandeltocht toegewenst.

Geertrui

Caminante no hay camino, se hace camino al andar Wandelaar, er is geen weg, de weg ontstaat al wandelend Antonio Machado Tijd voor een sabatical ! Als nomade en pelgrim wil ik reizen, mensen ontmoeten en mij inspireren voor een andere boeiende job met bezieling. De Mozarabische pelgrimstocht vanuit Granada naar Santiago is hiervoor een goede start. De weg ligt open voor mij ... Hola,buen camino, peregrina !

Actief sinds 27 Feb. 2012