Pelgrim, reiziger en filosoof - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu Pelgrim, reiziger en filosoof - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu

Pelgrim, reiziger en filosoof

Door: pelgrimgeertrui

Blijf op de hoogte en volg Geertrui

19 April 2012 | Spanje, Salamanca

A traveller is one who moves his feet and his head, and his hopes, pledging his time, dreaming of what is to come, always enjoying what his eyes behold.

Een mooie tekst van een folder over de herbergen langs de Via de la Plata.

Peregrino Frans, bedankt voor je mooi gedicht.

Beste vrienden, familieleden, klasgenoten Spaans en onbekende lezers, bedankt voor het volgen van mijn pelgrimsweg en voor de vele reacties.

Het meest bijzondere aan deze pelgrimstocht voor mij is mijn innerlijke tocht en de vele pelgrimsgangers onderweg. Het is zo rijk aan beleving en ervaring !

Hasta luego. Un abrazo amable.

  • 19 April 2012 - 18:01

    Ingrid:

    Hey lieve vriendin,

    Ik hoor dat je 't goed stelt. Ik hoop dat de tijd je helpt te vinden wat je aan het zoeken bent. Maar wat een contrast ...jouw leven, jouw verhaal ... mijn leven, mijn verhaal... Het lezen ervan doet mij even stilstaan... Dankjewel

  • 20 April 2012 - 08:37

    Katherine:

    Fantastisch dat je nu de tijd hebt en de kans grijpt om innerlijk te reizen!
    liefs,
    Katherine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertrui

Caminante no hay camino, se hace camino al andar Wandelaar, er is geen weg, de weg ontstaat al wandelend Antonio Machado Tijd voor een sabatical ! Als nomade en pelgrim wil ik reizen, mensen ontmoeten en mij inspireren voor een andere boeiende job met bezieling. De Mozarabische pelgrimstocht vanuit Granada naar Santiago is hiervoor een goede start. De weg ligt open voor mij ... Hola,buen camino, peregrina !

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 606
Totaal aantal bezoekers 50431

Voorgaande reizen:

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Camino Mozarabe 2012 van Granada naar Santiago

Landen bezocht: