Even ademhalen voor het vertrek. Is alles klaar ? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu Even ademhalen voor het vertrek. Is alles klaar ? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Geertrui Baeck - WaarBenJij.nu

Even ademhalen voor het vertrek. Is alles klaar ?

Door: pelgrimgeertrui

Blijf op de hoogte en volg Geertrui

26 Maart 2012 | Spanje, Madrid

Beste vrienden, bedankt voor de mooie wandeldag samen. De zon scheen uitbundig, de musli repen van Jo waren heerlijk, er is gelachen en gepraat. Kortom ik voel mij verbonden en ondersteund. Echt hartverwarmend !

Luc, je hebt leuke foto's gemaakt. Dank je wel. Mag ik op je rekenen voor mij reisfoto's ?

Mijn rugzak staat klaar. Ramp, hij weegt nu al 13 kg zonder drinkwater. Ik zal snel conditie moeten opbouwen om deze rugzak te kunnen dragen met een dagritme van 25 km.

Nu mijn jongste zus, Kati, zegt vrolijk dat liefde wonderen doet.
Ik kan eens uitkijken naar een vrolijke pelgrim of Spanjaard die mijn rugzak wil dragen of toch een deel ervan. Ik hou jullie op de hoogte.

Aan de horizon schittert nu Granada en donderdag begin ik echt te stappen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertrui

Caminante no hay camino, se hace camino al andar Wandelaar, er is geen weg, de weg ontstaat al wandelend Antonio Machado Tijd voor een sabatical ! Als nomade en pelgrim wil ik reizen, mensen ontmoeten en mij inspireren voor een andere boeiende job met bezieling. De Mozarabische pelgrimstocht vanuit Granada naar Santiago is hiervoor een goede start. De weg ligt open voor mij ... Hola,buen camino, peregrina !

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 50390

Voorgaande reizen:

27 Maart 2012 - 30 November -0001

Camino Mozarabe 2012 van Granada naar Santiago

Landen bezocht: